moderní32 produktů

Nejprodávanější produkty
Vyfiltorvaných 32 produktů
13+

Classic Kit letadlo A06022 - Blackburn Buccaneer S.2 RAF (1:72)

Model letadla ke slepenými. Měřítko: 1:72; velikost: 268 mm; počet dílů: 141; obtížnost: 3. Informace o originálu a modelu: Mocný Blackburn Buccaneer byl v období studené války jedním z nejschopnějších letounů pro operace v malých nadmořských výškách. K britskému královského námořnictva nastoupil v roce 1962, aby se postavil značné hrozbě masivního rozpínavého programu sovětských námořnictva. Břitové tehdy uvažovali tak, že než aby se museli vypořádat s ochromujícími náklady, které by znamenala stavba nových lodí schopných Sovětům čelit, použije svůj nový útočný tryskáč, aby potápět sovětské lodě kombinací konvenčních a jaderných zbraní. Buccaneer dokázal létě extrémně vysokou rychlostí iv malé výšce, díky čemuž se osvědčil jako ideální letoun, který zvládl udrzet státy Varšavské smlouvy v pohotovosti, a to i přestože efektivita prvních kusů byla ještě značně ovlivněna malým výkonem dvojice motorů de Havilland Gyron Junior. Buccaneer, který operoval z paluby relativně malých britských Letadlové lodí, musel být tvrdý a jeho odolnou konstrukci, kterou Blackburn navrhl velmi prakticky, podtrhuje němého účinný Způsob jeho výroby a testovací postupy. Nové stroje se šťovíku v Brough, kde Měla společnost Blackburn Aviation své sídlo, a každý dokončený kus se přepravy po silnici vlečený tahačem na jeho vlastním podvozku. Než tak mohl podstoupit závěrečné kontroly a letové zkoušky, ujel cestou k firemní základnu Holme-on-Spalding Moor kolem 16 mil po křivolaké Venkovský silničkách a přes mosty s prudkými zatáčkami. Verze Buccaneer S.2 přinese řešení většiny problémů, které Prvním modelům bránily v plném využití jejich potenciálu. Jednalo se o značně vylepšenou platformu. Dostala upravená křídla, větší kapacitu palivových nádrží a dvojici silných motorů Rolls Royce Spey. Tato nová varianta znamenala pro Fleet Air Arm akvizici opravdu výjimečných útočného letounu, jenž ve svém hlavním úkolu operovat v malých nadmořských výškách doopravdy exceloval. Z řady jeho funkcí byl pro stroj létající primárně nad vodou užitečným obzvláště speciální typ hnacího sedadla - v případě nouzové přistání na moři se dokázalo výstřelu, i když se už letoun potápět pod vodu. Když Královské námořnictvo v roce 1978 odstavilo své větší letadlové lodě, byly jeho tolik oblíbené Buccaneer prodaného do péče Královského letectva, které doposud dlouho obdivovalo řadu předností tohoto stroje a za nový přírůstek do Svého inventáře bylo velmi vděčné. V době své Největší slávy na konci 70. let Slouží Blackburn Buccaneer hned u šesti perutí Royal Air Force. Doporučené barvy (HUMBROL): verze A: 33, 53, 61, 87, 93, 127, 155, 159, 163, 164, 165, 166, 196, 85, 11 verze B: 28, 33, 53, 61, 87, 93, 127, 155, 159, 163, 164, 165, 166, 195, 196, 85, 11 Detaily modelu: Měřítko: 1:72 Délka: 268 mm Šířka: 186 mm Výška: 68,8 mm Počet dílů: 141 Obtížnost: 3 Body Flying Hours: 2 Doporučeno pro děti od 13 let. Upozornění: Nebezpečí udušení! Výrobek obsahuje malé části. NEVHODNÉ PRO DĚTI DO 3 LET!
8+

Classic Kit VINTAGE letadlo A03017V - de Havilland Beaver (1:72)

Model letadla ke slepení. Velikost: 1:72; 12,8 cm. Balení obsahuje: 91 dílků ke slepení. c Informace o originálu a modelu: DHC Beaver, jeden z nejodolnějších letounů všech dob, byl navržen pro použití v rozsáhlých a často velmi nehostinných oblastech kanadského severu. Beavery používalo mnoho leteckých jednotek po celém světě, včetně britského armádního letectva, které provozovalo 46 těchto letounů. DHC Beaver dokázal létat do oblastí, kam se jiná letadla prostě nedostanou. Jeho podvozek mohl být postaven na kolech, lyžích nebo plovácích a vynikal schopností krátkého vzletu a přistání. Byl speciálně navržen podle požadavků pilotů pracujících v těchto náročných podmínkách. V mnoha leteckých pramenech je Beaver označován takové jako nejbezpečnější letoun, jaký byl kdy vyroben. Používalo jej mnoho leteckých jednotek po celém světě, včetně britského armádního letectva, které provozovalo 46 těchto nádherných letounů. V sedmdesátých a osmdesátých letech se Beavery s velkou účinností používaly jako průzkumné/výzvědné letouny v Severním Írsku. Doporučené barvy (Humbrol): - Detaily modelu: Měřítko: 1:72 Počet dílů: 91 Délka: 128 mm Šířka: 203 mm Výška:38 mm Obtížnost: 2 Body Flying Hours: 1 Doporučeno pro děti od 8 let. Upozornění: Nebezpečí udusení! Výrobek obsahuje malé části. NEVHODNÉ PRO DĚTI DO 3 LET!

Classic Kit letadlo A09184 - Gloster Meteor F8, Korean War (1:48)

Model letadla ke slepenými. Velikost: 1:48; 28,7 cm. Balení obsahuje: 190 dílků ke slepenými. Informace o originálu: Gloster Meteor F.8 byla výrazně vylepšená verze Prvního britského akceschopného Proudová letadla a pravděpodobně taky nejlepší verze tohoto dnes již klasického stroje. Meteor zakouší Válečná vřava Především Během války v Koreji u eskadry č. 77 Australského královského letectva. V té se dostával do řady Souboj Zejména s novým sovětských Proudová letounu MiG 15, který se ukázal jako velice obtížných protivník. Gloster Meteor sehr v dějinách Royal Air Force velmi Důležitou roli jakožto první britský tryskový letoun v aktivní službě. Jeho první operace byly omezeny pouze na vzdušný prostor nad Velkou Británii, protože Břitové nechtěli riskovat, že by jeho nové technologie padly do rukou Němců, Především při boji proti střelám V-1 Doodlebug. I když byly Meteory v pozdějších fázích druhé světové války nasazeni do bojů nad pevninskou Evropou, pořád Mely zakázaných pouštět se do Souboj s Messerschmittem Me 262, takže se nikdy nedozví, jak by si tyto revoluční stroje vedly proti sobě. S Meteorem byla jinak radost létat, pilotům umožňoval relativně snadný přechod z letadel s pístový motory na tryskáče. Na rozdíl od Messerschmittu Me 262 se Meteor takové osvědčil jako velmi spolehlivý letoun, téměř Stejně spolehlivý jako Spitfire a Tempest, které Měl nahradit, a dokázal operovat dokonce iz relativně jednoduchých travnatých přistávacích ploch. V průběhu jeho operační kariéry prochází průběžnou vývojem, a tak mohl setrvat ve službě u RAF po mnoho let, Několik strojů se využívalo jako vlek pro cvičné cíle až do 80. let. Barevné schéma (potřebuje barvy): A - Meteor F8 A77-851 FLOWN Sergeant George Spaulding Hale, No.77 Squadron, Royal Australian Air Force, Kimpo, Korea, March 1953 - 11, 33, 53, 56, 69, 85, 109, 121, 250 B - Meteor F8 Aircraft A77-854, No.77 Squadron, Royal Australian Air Force, Kimpo, Korea, 1953 - 11, 33, 53, 56, 69, 85, 109, 121, 250 C - Meteor F8 No.327 Squadron, Ruiten Vier "(Diamonds Four) display team, Koninklijke Luchtmacht (Royal Netherlands Air Force), Commando Lucht Verdediging (Air Defense Command), Soesterberg Air Base, The Netherlands, 1952 - 11, 19, 24, 33, 53, 56, 69, 85, 109, 121, 250 Detaily modelu: Měřítko: 1:48 Počet dílů: 190 Délka: 287 mm Rozpětí křídel: 236 mm Obtížnost: 3 Body Flying Hours: 3 Doporučeno pro děti od 8 let. Upozornění: Nebezpečí udušení! Výrobek obsahuje malé části. NEVHODNÉ PRO DĚTI DO 3 LET!

Hrát si a nakupovat u nás se vyplatí