V případě, že byla na zboží nalezena závada, postupujte podle níže uvedených bodů. 

 

  • V případě, že byla na zboží nalezena závada, kontaktujte nás prosím na mailovou adresu info@rajhracky.cz, kde Vás v co nejkratší době budeme informovat o dalším postupu.
  • Prodávající musí vyřídit reklamaci (kladně nebo záporně) nejpozději do lhůty dané zákonem, která je 30 dní. Při překročení této lhůty vzniká kupujícímu nárok na vrácení kupní částky.
  • Prodávající posuzuje reklamaci na základě pokynů stanovených výrobcem zboží.
  • Prodávající může odeslat zboží  k posouzení výrobci, popřípadě na odborné posouzení.
  • V případě uznání reklamace odešle prodávající nové nebo opravené zboží kupujícímu.
  • Kupující nehradí náklady na dopravu.         
  • Reklamované zboží neodesílejte na dobírku, NEBUDE PŘEVZATO.